Skocz do zawartości

Zablokowane Regulamin Serwerów


Rekomendowane odpowiedzi

  • BOT Masterkill

&1. Postanowienia ogólne

 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz ten regulamin.

 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.

 Na serwerze zabronione jest używanie jakiegokolwiek oprogramowania zewnętrznego, mającego na celu wspomaganie rozgrywki (Cheatowanie) oraz ich reklamowanie, promowanie, wysyłanie linków.

 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnych blokad.

 Dopuszczalny maksymalny ping wynosi 150ms.

 Zakaz wykorzystywania błędów w działaniu serwera, takie przypadki należy zgłosić na forum.

 Zabrania się utrudniać pracę administracji w szerokim tego stwierdzenia znaczeniu.

 Administracja wyższa zastrzega sobie prawo do zbanowania osób mogących mieć zły wpływ na serwer lub tych, które w jakikolwiek sposób zaburzają życie serwera.

 Surowo zabrania się podszywania pod administratorów bądź innych graczy.

 Zabrania się reklamowania innej sieci serwerów.

 Na serwerze zabrania się celowego reklamowania kont/kanałów/profili w serwisach społecznościowych.

 Zabrania się ujawniania prywatnych danych osobowych/zdjęć.

 Serwer nie jest miejscem do dokonywania wymian między graczami ani serwisem ogłoszeniowym.

 Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili.

 

&2. Postanowienia dotyczące zachowania i rozgrywki

 Zabronione jest ustawianie nicków/tagów/avatów wulgarnych (pornograficznych), obrażających kogoś, nicków administracji serwera, a także tych, mających na celu szydzenie z danej religii.

 Zabrania się jakiegokolwiek wyzywania, poniżania, dyskryminowania oraz prowokowania innych ze względu na płeć, wiek, pochodzenie, religię, umiejętności gry* lub (czy też) nie zahaczając o wyżej wymienione przyczyny.

 Zabronione jest propagowanie rasizmu, faszyzmu, nazimu w jakichkolwiek formach.

 Zabrania się poruszania tematów nieodpowiednich, które inni gracze mogą źle odebrać, a nawet i wywołać wszelkiego rodzaju kłótnie i spory (Branie narkotyków, dopalaczy, Homofobia...).

 Propagowanie nieprawdziwych informacji na temat zarządu serwera, administracji, oczernianie i publiczne kwestionowanie/szydzenie (z) ich decyzji, wywołując przy tym kłótnie jest traktowane jako działanie na szkodę serwera.

 Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów, modulatorów głosu i innych utrudnień rozmowy i gry (Osoby bez mutacji mogą używać mikrofonu przy odpowiednim zachowaniu i spokoju wypowiedzi [bez żadnych krzyków, podnoszenia głosu]).

 Podpuszczanie graczy do wykonywania czynności, które mają na celu utrudnić rozgrywkę, jest surowo karane (demos, m_yaw...).

 Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania w czacie.

 Na serwerze należy wykonywać cele mapy. Zabrania się jakiegokolwiek przeszkadzania w grze swojej drużynie (Celowe strzelanie po sojusznikach, rzucanie granatów pod nogi, wyrzucanie bomby...)

 Zabronione jest zgłaszanie graczy łamiących regulamin serwera w czacie, bądź informowanie go, że wszedł administrator serwera. Wszelkie takie zachowania należy zgłaszać na czacie administracyjnym (u@). W przypadku braku obecności administratora możesz zgłosić skargę na danego gracza w odpowiednim dziale. U@ to czat do administracji, zabrania się spamowania na nim.

 Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.

 Wszelkiego rodzaju wygląd broni (skiny, naklejki) należy wybierać po śmierci, aby nie przeszkadzać w grze swojej drużynie.

 Zakaz celowego zmieniania drużyn w celu podania informacji o przeciwnikach/sojusznikach.

 Zabrania się wchodzenia na mapie w miejsca, w które nie da się wskoczyć bez podwójnego skoku lub runboosta.

 Nadmierne kampienie jest niedozwolone.

 

 

&3. Taryfikator kar

Cheatowanie – Ban permanentny.

Granie na serwerze z blokadą na grę - Ban permanentny.

Działanie na szkodę serwera – Ban permanentny.

Wchodzenie na aktywnym banie – Ban permanentny.

Reklama cheatów, portali z cheatami - Ban permanentny.

Podszywanie się pod administratora/gracza – Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Wszelkiego rodzaju groźby skierowanie w stronę graczy/administracji serwera – Ban permanentny.

Reklamowanie – Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Obraza admina lub gracza – Upomnienie/Blokada komunikacji 30/60 minut -> Blokada komunikacji 120 minut -> Blokada komunikacji 240 minut -> Blokada komunikacji 360 minut -> Blokada komunikacji 24h -> Blokada komunikacji 7 dni.

Przekroczenie pingu powyżej 150ms – 2x kick -> Ban na 5 minut.

Używanie niedozwolonego nicku/tagu/avatara – Kick -> Ban na 30 minut -> Ban na 360 minut -> Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Zgłaszanie osób łamiących regulamin na czacie – Blokada czatu na 30 minut -> 60 minut.

Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – Ban permanentny.

Nadmierne kampienie - Kick -> Ban na 5 minut -> Ban na 10 minut.

Utrudnianie rozgrywki – Ban na 30 minut -> Ban na 60 minut.

Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wejściu admina – Blokada mikrofonu/czatu na 30 minut -> 60 minut -> 360 minut.

Niewykonywanie celów mapy – Kick -> Ban na 30 minut -> Ban na 60 minut.

Wykorzystywanie błędów serwera –  Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Spamowanie w czacie – Blokada czatu na 30 minut -> 60 minut -> 360 minut -> 24 godziny.

Używanie modulatorów głosu – Blokada mikrofonu na 30 minut -> 360 minut -> 24 godzny.

Podawanie informacji o położeniu graczy – Blokada czatu na 24 godziny.

Spamowanie na u@ - Kick -> Ban na 30 minut.

Puszczanie bindów, muzyki – Blokada mikrofonu na 360 minut -> 24 godziny -> 7 dni.

Ciągłe wybieranie skinów podczas rundy – Kick -> Ban na 5 minut.

Utrudnianie pracy administracji - Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.